Καθημερινές Συμβουλές

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Πώς διαβάζονται τα εξωσχολικά βιβλία:

1.      Μπορείς να έχεις τα πόδια ψηλά πάνω στα κάγκελα του κρεβατιού και η υπόλοιπη νά’σαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι ανάσκελα και να κρατάς το βιβλίο στον αέρα.

2.      Μπορείς να είσαι μπρούμυτα στο κρεβάτι και το βιβλίο κάτω στο πάτωμα.

3.      Μπορεί, αν έχεις αδελφή, να είναι εκείνη μπρούμυτα στο πάτωμα κι εσύ από πάνω της σαν να σχηματίζετε σταυρό και τα βιβλία στο πάτωμα.

4.      Το βράδυ όταν πάτε για ύπνο και σας φωνάζουν να σβήσετε το φως, να κουκουλώνεστε με τα σκεπάσματα και να έχετε ένα κλεφτοφάναρο και να διαβάζετε-αυτό μάλλον τον χειμώνα γιατί το καλοκαίρι θα σκάσετε.

5.      Στην τουαλέτα μπορείς να διαβάζεις τα απαγορευμένα βιβλία.

Άλκη Ζέη, από το αυτοβιογραφικό της βιβλίο «Με μολύβι φάμπερ νούμερο δύο» (Εκδόσεις Μεταίχμιο, 2013)

 

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Πότε:

Κάντε αυτόν το διαλογισμό σε εβδομαδιαία βάση, ιδιαίτερα αν έχετε πρόβλημα υπερτροφίας και περιττού βάρους.

 

Προετοιμασία:

Γράψτε τους τρόπους με τους οποίους δεν τρέφεστε συναισθηματικά, είτε από τον εαυτό σας είτε από τους άλλους.

 

Άσκηση:

1)     Καθίστε σ’ ένα μαξιλάρι ή σε μια καρέκλα με όρθια πλάτη σε ένα ήσυχο, απομονωμένο μέρος. Αν θέλετε ανάψτε κερί και λιβάνι.

2)  Σκεφτείτε πως νιώθατε ακριβώς  πριν από την τελευταία φορά που φάγατε υπερβολικά. Ακόμη κι αν τότε το απωθήσατε, αναρωτηθείτε τι αισθανθήκατε. Αν αισθανθήκατε θλίψη, μοναξιά, θυμό ή φόβο, νιώστε το συναίσθημα γι’ ακόμη μία φορά, ή νιώστε το σαν να είναι η πρώτη φορά. Προχωρήστε βαθύτερα και αναρωτηθείτε τι προκάλεσε το συναίσθημα. Ίσως φοβάστε ότι δε θα αποκτήσετε ποτέ ένα σύντροφο ή σας στεναχωρεί ο σύντροφος που έχετε, επειδή δεν επικοινωνεί μαζί σας. Θα μπορούσε να είναι πόνος από την παιδική σας ηλικία. Δώστε χρόνο. Σκεφτείτε.

3)  Τώρα, φανταστείτε άλλους τρόπους, αντί του φαγητού, με τους οποίους θα μπορούσατε να είχατε βοηθηθεί. Θα μπορούσατε να είχατε αποδεχθεί τα συναισθήματά σας, να τα είχατε γράψει στο ημερολόγιο σας, να είχατε κάνει ένα ζεστό μπάνιο ή να είχατε γράψει ένα γράμμα για να το δώσετε αργότερα στον απόμακρο σύντροφό σας. Ότι και να σας έρχεται στο νου μην το απομακρύνεται. Ακούστε. Κάτι έχει να σας πει.

4)   Νιώστε την αίσθηση που θα είχατε, αν ικανοποιούσατε τις πραγματικές σας ανάγκες. Αναπνεύστε βαθιά για μερικά λεπτά, κρατώντας αυτή την αίσθηση στο μυαλό σας. Τελειώστε το διαλογισμό σας, όταν είστε έτοιμοι.

 

Αυτός ο διαλογισμός σας βοηθά να θεραπεύσετε τα αίτια που κρύβονται πίσω από αυτήν την ανάγκη υπερτροφίας και να μάθετε να «τρέφετε» το σώμα και την ψυχή σας με σωστότερο τρόπο.

Οφέλη:

·        Υποβοηθά την απώλεια βάρους

·        Βοηθά να υποκαταστήσετε το φαγητό με την κατάλληλη τροφή

·        Ισορροπεί τη σχέση με το φαγητό 

 

 

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Το 75% των αντηλιακών είναι τοξικά. Τι να κάνετε αντί αυτού;

Περισσότεροι από 2.000.000 Αμερικάνοι παρουσιάζουν καρκίνο του δέρματος κάθε χρόνο. Και παρόλο που όλο και πιο πολλοί άνθρωποι χρόνο με το χρόνο χρησιμοποιούν αντηλιακά προϊόντα η συχνότητα του δερματικού καρκίνου αυξάνεται παγκοσμίως.


Είναι αυτή η εποχή του χρόνου που όλοι ξεκινάμε να απολαμβάνουμε τον καιρό έξω, αλλά γνωρίζατε ότι 4 διαφορετικές μελέτες που διεξήχθησαν τη δεκαετία του 1990 υποδεικνύουν την ύπαρξη ενός μεγαλύτερου ρίσκου για κακοήθες μελάνωμα μεταξύ των ατόμων που χρησιμοποιούν περισσότερο αντηλιακό?

Μερικά χρόνια νωρίτερα όταν άρχισα να αποκαλύπτω τους κινδύνους που επιφύλασσαν τα αντηλιακά πολύς κόσμος εξεπλάγην. Αλλά μετά τα τελευταία 5χρόνια όλο και περισσότερες έρευνες φέρνουν στο προσκήνιο τους κινδύνους αυτούς.

Τώρα, δεν σας λέω να μη φοράτε ποτέ αντηλιακό.

Κάποιες φορές πρέπει να φοράτε, (περισσότερα σχετικά μ αυτό αργότερα). Αλλά αρχικά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τα πλεονεκτήματα του να μη φοράς αντηλιακό κατά το μεγαλύτερο διάστημα της μέρας.

 

Το Environmental Working Group (EWG) μόλις δημοσίευσε τον οδηγό του 2014 που περιέχει κατάλογο με τα ασφαλή αντηλιακά είδη. Ασχολήθηκαν με πάνω από 2000 αντηλιακά προϊόντα και 257 μάρκες. Ανακάλυψαν ότι πάνω από το 75% των σκευασμάτων περιείχαν τοξικές ουσίες και χημικά τα οποία αυξάνουν την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου καθώς και άλλων προβλημάτων υγείας.

Οι κίνδυνοι των συμβατικών αντηλιακών

Σύμφωνα με έρευνα του EWG: Η επανεξέτασή μου… δείχνει ότι κάποια συστατικά των αντηλιακών προϊόντων εισχωρούν στο αίμα και έχουν τοξικά αποτελέσματα. Ορισμένα προκαλούν αλλοιώσεις του δέρματος καθώς απελευθερώνουν ελεύθερες ρίζες όταν έρθουν σε επαφή με το ηλιακό φως, άλλα ενεργούν σαν οιστρογόνα και διαταράσσουν τις ορμόνες και κάποια μπορεί να προκαλέσουν αλλεργικές αντιδράσεις και ενόχληση του δέρματος. Ο Οργανισμός Ελέγχου Φαρμάκων και Τροφίμων (ΗΠΑ) δεν έχει καθιερώσει κάποια στάνταρ ασφαλείας για τα συστατικά των αντηλιακών. O δείκτης προστασίας SPF δείχνει μόνο πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι ένα αντηλιακό απέναντι στις υπεριώδεις ακτίνες UVB που προκαλούν εγκαύματα.

 

Επανεξετάζοντας λοιπόν, κάποια συστατικά μπορεί να:

·        Εισχωρούν στο αίμα

·        Απελευθερώνουν ελεύθερες ρίζες στο ηλιακό φως

·        Ενεργούν σαν οιστρογόνα

·        Διαταράσσουν τις ορμόνες

·        Προκαλούν αλλεργικές αντιδράσεις

·        Προκαλούν ερεθισμό του δέρματος

·        Δεν έχουν κατοχυρωμένα στάνταρ ασφαλείας

 

Μια πρόσφατη μελέτη η οποία δημοσιεύτηκε στο environmental Science Technology έχει επίσης δείξει ότι τα συστατικά οξυβενζόνη, μεθοξυσιναματη και PABA, που εμπεριέχονται στα αντηλιακά είναι οιστρογονούχα χημικά τα οποία συνδέονται με την εμφάνιση καρκίνου. Σωστά, διαβάζω τις ετικέτες που βρίσκονται όχι μόνο πάνω στα τρόφιμα αλλά σε οτιδήποτε βάζω πάνω η και κοντά στο σώμα μου, κι εσείς πρέπει να κάνετε το ίδιο. Αν το αντηλιακό σα περιέχει οποιοδήποτε από τα συστατικά αυτά, θα το πετούσα ευθύς αμέσως!

Λίστα από μη ασφαλή, χημικά στα αντηλιακά :

·        Paraamino benzoic acid

·        Octylsalicyclate

·        Oxybenzone

·        Cinoxate

·        Dioxybenzone

·        Phenylbenzimidazole

·        Homosalate

·        Menthylanthranilate

·        Octocrylene

·        Methoxycinnamate

·        Parabens

Μείνετε μακριά απ’ αυτά τα χημικά και χρησιμοποιείστε τα φυσικά αντηλιακά.

 

Ο ήλιος ΔΕΝ προκαλεί καρκίνο!

Η αλήθεια είναι ότι ο ήλιος αποτελεί βασικό παράγοντα για την υγεία. Σκεφτείτε το. Χωρίς τον ήλιο τα περισσότερα φυτά δεν θα μπορούσαν να αναπτυχθούν, κι εμείς θα καταστρεφόμασταν από την έλλειψη βιταμίνης Δ3.

Φυσικά μπορεί να γίνει και κατάχρηση του θετικού αυτού πράγματος. Δεν προτείνω να αφήσετε το δέρμα σας να καεί , και αυτό αποτελεί ένα κλασικό σημείο παρανόησης του κόσμου. Λαμβάνοντας μια συγκεκριμένη ποσότητα ηλιακού φωτός ημερησίως,  στην πραγματικότητα αυτό βοηθάει στην μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης συγκεκριμένων τύπων καρκίνου.

Ο ήλιος είναι η καλύτερη πηγή βιταμίνης D3.

Όταν λαμβάνεις για περίπου 20 λεπτά ηλιακό φώς το σώμα σου παράγει αρκετή βιταμίνη D3(Calciferol),γνωρίζοντας ωστόσο, ακριβώς πόση ποσότητα χρειάζεται ώστε να μην παράγει υπερβολική δόση.

Η βιταμίνη D3 αποτελεί ένα θρεπτικό συστατικό με το οποίο έχουν ασχοληθεί πολλές έρευνες τα τελευταία 5 χρόνια και έχει αποδειχθεί πως βοηθάει φυσικά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, στην αντιμετώπιση του καρκίνου, καθώς και στη βελτίωση της διάθεσης.

Υπάρχουν 2 τύποι αντηλιακών: τα μεταλλικά και τα μη-μεταλλικά, αμέταλλα.

 

Τα πιο υγιή αντηλιακά περιέχουν διοξείδιο του Τιτανίου (Titanium Dioxide) και οξείδιο του Ψευδαργύρου (Zinc Oxide) , ως μια πιο φυσική φόρμα μπλοκαρίσματος του ηλίου. Πάντως και αυτά τα συστατικά δεν είναι και τόσο αθώα,  όπως θα δείτε στο σύστημα κατάταξης του EWG.

Πηγή

 

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

"Κάθε φορά που χρησιμοποιώ τη λογική είμαι πολύ απαισιόδοξος. Όταν ακούω την καρδιά μου, όταν ακούω την πίστη μου - και έχω πίστη στον άνθρωπο- γίνομαι πολύ αισιόδοξος."
Ζαν-Υβ Κουστώ (1910-1997), Γάλλος ωκεανογράφος

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Κάποια απλά μέτρα προετοιμασίας της επιδερμίδας για ένα όμορφο μαύρισμα και για την ενίσχυση της φυσικής προστασίας του:

 

1.            Κάντε απολέπιση 1 με 2 φορές το μήνα

2.            Ενυδατώστε την επιδερμίδα σας με φυσικά έλαια (έλαιο φύτρων σιταριού, αβοκάντο, αργκάν)

3.            Ενισχύστε τις καροτονεϊδες σας. Χρειαζόμαστε μπόλικη από τη διάσημη «βήτα-καροτένη» που δίνει το πορτοκαλί χρώμα στα καρότα είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθάει το όμορφο μαύρισμα. 

4.            Θρέψτε το δέρμα σας με βασικά λιπαρά οξέα, πολυακόρεστα λιπαρά ωμέγα 3 και 6 είναι κλειδί για όμορφο δέρμα. 

 

ΔΙΑΤΡΟΦΗ και πάλι ΔΙΑΤΡΟΦΗ

·                Κόκκινο κρασί, μούρα και κόκκινα σταφύλια (πλούσια σε ρεσβερατρόλη)

·                Σολωμός και μουρουνέλαιο (ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ασταξανθίνη)

·                Πράσινο και άσπρο τσάι  - απολαύστε το κρύο γιατί έχει πολλές κατεχίνες (Catechins) (πράσινο και άσπρο τσάι)

·                Σπόροι κολοκύθας, αμύγδαλα και σπαράγγια είναι πλούσια σε Βιταμίνη Ε 

·                Καρότα και κόκκινες πιπεριές (πλούσια σε καροτίνη)

 

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Τα άτομα που πάσχουν από καντιντίαση πρέπει να ακολουθήσουν για ένα διάστημα μια συγκεκριμένη διατροφή. Κυρίως πρέπει να αποφεύγουν τη ζάχαρη, διότι η ζάχαρη συμβάλλει στην ανάπτυξη μυκήτων. Η συνολική πρόσληψη υδατανθράκων την ημέρα πρέπει να περιοριστεί. Κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων εβδομάδων της δίαιτας, η πρόσληψη υδατανθράκων πρέπει να περιοριστεί σε λιγότερο από 60 γραμμάρια την ημέρα.


Αντίθετα πρέπει να δοθεί έμφαση σε τροφές χαμηλές σε υδατάνθρακες, όπως κρέας, κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, θαλασσινά, μη αμυλώδη λαχανικά και ξηρούς καρπούς. Καθώς τα συμπτώματα υποχωρούν, η ολική πρόσληψη υδατανθράκων αυξάνεται σταδιακά. Πρέπει να αποφεύγονται επίσης τροφές που περιέχουν κάθε τύπο μαγιάς, συμπεριλαμβανομένων των ζυμωμένων τροφών όπως ψωμί φτιαγμένο με μαγιά, τυρί, μανιτάρια και μπύρα.

Οι άνθρωποι που ακολουθούν αυτή τη δίαιτα αναφέρουν ότι περνάνε τέσσερεις εβδομάδες προτού παρατηρηθούν βελτιώσεις. Για πολλούς μπορεί να περάσουν μήνες. Μόλις παρατηρηθεί βελτίωση στα συμπτώματα, οι φυσικοπαθητικοί προτείνουν να επανεισάγονται σιγά-σιγά οι τροφές από την απαγορευμένη λίστα στη διατροφή.

Οι τροφές που πρέπει να απαγορευτούν για ένα διάστημα σε αυτή τη διατροφή είναι οι ακόλουθες:

1.      Ζάχαρη. Η ραφιναρισμένη ζάχαρη θεωρείται ότι συμβάλλει στην ανάπτυξη του μύκητα Candida. Οι τροφές που περιέχουν ραφιναρισμένη ζάχαρη περιλαμβάνουν τη λευκή ζάχαρη, την καφετιά ζάχαρη, το μέλι, το σιρόπι βύνης, το σιρόπι καλαμποκιού, το σιρόπι σφενδάμου και τη μελάσσα. Διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες συσκευασμένων τροφίμων, διότι μπορεί να κρύβονται μορφές ζάχαρης. Να αποφεύγετε συσκευασμένα τρόφιμα που περιέχουν σουκρόζη, φρουκτόζη, μαλτόζη, λακτόζη, γλυκόζη, μανιτόλη και σορβιτόλη.

2.      Φρούτα. Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα που θεωρούνται ότι υποστηρίζουν την ανάπτυξη μυκήτων.

3.      Μαγιά. Οι τροφές που περιέχουν μαγιά δεν επιτρέπονται.

4.      Ξύδι. Όλα τα είδη του ξυδιού, ακόμα και το μηλόξυδο καθώς και όλες οι τροφές που είναι φτιαγμένες με ξύδι, όπως μαγιονέζα, ντρεσινγκς σαλάτας, κέτσαπ, μουστάρδα και τουρσί.

5.      Μανιτάρια.

6.      Τα φιστίκια και το φιστικοβούτυρο μπορεί να περιέχουν μούχλα, γι’ αυτό και δεν επιτρέπονται σε αυτή τη δίαιτα.

7.      Αλκοόλ. Τα αλκοολούχα ποτά πιστεύεται ότι προάγουν την ανάπτυξη των μυκήτων.

8.      Ζυμωμένα ποτά, όπως ο μηλίτης και η μπύρα.

9.      Μουχλιασμένα τυριά όπως ροκφόρ και μπλε τυριά.

 

 

 

Εντελέχεια

Το Εντελέχεια είναι ένας «πολυχώρος» με κατεύθυνση προς την απόκτηση ποιότητας ζωής, ψυχικής ανάτασης, σωματικής υγείας και ευεξίας και προς την ανάπτυξη υγιών διαπροσωπικών σχέσεων, επαφής, αυτογνωσίας.

Newsletter

Οι δράσεις μας και οι υπηρεσίες μας θα ανανεώνονται και θα εμπλουτίζονται. Θα χαρούμε να μείνετε κοντά μας!